מתנות לרכב בשלל סוגים ועיצובים

באתר של חברת Be4u תיהנו ממגוון רחב של מתנות וגאדג'טים לרכב, ממנו תוכלו לבחור את אלו המתאימים ביותר עבור מקבל המתנה ולהגדרות התקציב שלכם. כפי שתראו, מתנות לרכב הן עולם ומלואו של אפשרויות, החל במעמדים לסמארטפונים, דרך שואבי אבק ייעודיים ועד למצלמות. אנו גאים להעמיד לרשותכם את מיטב המוצרים החדישים והמקוריים ביותר, במחירים אטרקטיביים ועם תהליך קנייה נוח ומשלוחים מהירים עד הבית.

מי צריך מתנות לרכב?

עבור מרבית האנשים, הרכב הוא המקום השלישי מבחינת בילוי הזמן לאורך היום – אחרי הבית והעבודה. אכן, אנו מעבירים כשעתיים בממוצע בכל יום בתוך הרכב, ולפיכך היינו רוצים ליהנות מהחוויה הטובה ביותר. מתנות לרכב נותנות בדיוק את הטאץ' הנוסף הזה מבחינות שונות, למשל נוחות, בטיחות, ניקיון, עיצוב, שימושיות, הנאה וכדומה. למעשה, כל מי שיש לו רכב (שזה, בעצם, כמעט כולם) ישמח לקבל מתנה מגניבה לרכב- גבר או אישה, קולגה או מנהל בעבודה, חבר טוב או בן משפחה, ליום ההולדת או לאירוע עסקי וכן הלאה. יש לציין כי גאדג'טים לרכבים גם מהווים מזה זמן מוצר קידום מכירות מוערך, אותו ניתן לחלק ללקוחות ושותפים בכנסים, בדוכנים, בפגישות ובאירועים עסקיים.

ואיך בוחרים מתנה לרכב?

קודם כל תחשבו למי היא מיועדת – אם זה צ'ופר שהחלטתם לקנות עבורכם, כל מה שצריך לעשות הוא להגדיר מסגרת תקציב בסיסית ולסנן את המוצרים שיכולים להתאים. אבל אם המתנה מיועדת למישהו אחר כדאי שתעצרו רגע ותחשבו מה יכול באמת לשמח אותו: האם הוא משקיע ברכב ובניקיונו, האם הוא חובב גאדג'טים מיוחדים, האם היא חובבת פריטים מעוצבים, האם היא לעולם לא עוזבת את הסמאטרפון – גם בנסיעה, האם הוא נוהג לרשום לעצמו תזכורות, וכן הלאה. במילים אחרות, חישבו על פריט שיכול לדבר אל ליבו של מקבל המתנה ובאמת יהיה שימושי עבורו. אם תצליחו, מקבל המתנה ייזכר בכם לפחות פעם אחת ביום במשך זמן הנסיעה במכונית, עם הכרת תודה וזיכרון של ההערכה והחיבה שהפגנתם כלפיו.

איזה גאדג'טים ומתנות לרכב אפשר לקנות?

כפי שאמרנו, גאדג'טים לרכב הם עולם ומלואו וכמובן שלא נוכל לסקור כאן את כל המוצרים ויתרונותיהם. לכן נביא רק טעימה קטנה של כמה מוצרים שאנו מציעים בימים אלו, מבין רבים אחרים:

  • מצלמה לרכב – מוצר זה נמנה על המבוקשים ביותר בשנים האחרונות מפני שאנשים רבים מבינים את יתרונותיו. ראשית, קל מאוד להתקין אותו ולא נדרשת הבנה טכנית מיוחדת, כך שאתם ממש לא הולכים לסבך אף אחד עם המתנה. שנית, המתנה יכולה להתגלות כבעלת ערך רב במקרים מסוימים, למשל אם עצרה את מקבל המתנה ניידת משטרה בטענה שעבר על אחד מחוקי התנועה. המצלמה שפועלת כל זמן הנסיעה באופן אוטומאטי ומקליטה את מה שקורה, יכולה בהחלט לעזור בבית המשפט. לחילופין, אם מקבל המתנה היה מעורב, חלילה בתאונה, המצלמה יכולה להוכיח את טענתו וצדקתו שלא היה אשם.
  • שואב אבק לרכב – לכולנו חשוב לנסוע במכונית נקייה מאבק ולכלוכים, ולא לכולם יש את הזמן או הכסף בשביל להיכנס באופן תכוף למכוני שטיפה. מצד שני, לרבים מאיתנו יש ילדים ו/או חיות מחמד שנוסעים ברכב ומותירים אחריהם לכלוכים שונים. שואב אבק לרכב שמגיע עם חיבור 12V המתאים לחיבור המצת, עושה את העבודה בקלות וביעילות ללא תלות בנקודת חשמל חיצונית.
  • כלים שימושיים לכל צרה – במכונית יש לא מעט מקומות אחסון ותמיד נכון וחשוב שיהיו בהם גם כלי עבודה, לכל צרה שלא תבוא. אז מתנות לרכב בהחלט יכולות להיות מוצר שימושי כמו עששית שטח מקצועית, ערכת כלי עבודה מושקעת, אולר מעוצב, כלי רב שימושי קומפקטי וייעודי לרכבים, פנס מתכת בום לייט וכן הלאה.
  • מתנות קטנות – מתנות לרכב יכולות להיות מכל סוג וסגנון, ובהן גן מתנות קטנות בתקציב מזערי, שיכולות אף לשמש כמוצרי קיום מכירות חביבים בכנסים. כך למשל, ניתן להזמין דרך האתר שלנו מגון מחזיקי מפתחות בעיצובים שונים, כמו מחזיק מפתחות מתכתי קינטי, מחזיק מפתחות מטבע לשחרור עגלות סופר, מחזיק מפתות בצורת משאית, ועוד.
  • המון אפשרויות נוספות – מבד האמור לעיל תמצאו באתר שלנו עוד קשת רכב של גאדג'טים ומתנות לרכבים, כגון סוללת התנעה חיצונית, אוחז עט, ריחניות לרכבים, מטענים, מעמדים לסמארטפונים, צלונים, וילונות לחלונות ועוד הרשימה ארוכה.

חברת Be4u שמה דגש על מוצרים באיכות גבוהה ומחירים ללא תחרות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון :  09-8801088